Należy wypełnić wniosek (będą aktywne dopiero od 22 kwietnia!). Konto zostanie założone po zapisaniu wniosku.
Można wybrać maksymalnie 3 szkoły, ale w każdej z nich dowolną liczbę oddziałów.
Nie. Aby wziąć udział w rekrutacji, należy wniosek
wydrukować, podpisać, załączyć w aplikacji NABÓR i kliknąć ZŁÓŻ WNIOSEK.
Postępując zgodnie z instrukcją (znajdziesz ją w zakładce Dokumenty).
Ewentualnie wydrukowany i podpisany wniosek można zanieść do szkoły pierwszego
wyboru.
Tak, ponieważ system będzie starał się
przydzielić do jak najwyższej preferencji biorąc pod uwagę punkty kandydata,
które decydują o zakwalifikowaniu.
Należy zatem ułożyć oddziały od tych, do których
chcemy się dostać najbardziej, do tych nieco mniej preferowanych.
Tak. Należy na swoim koncie przy wniosku kliknąć w
opcję "Poproś o wycofanie do edycji". Wniosek cofa do edycji szkoła
pierwszego wyboru - więcej znajdziesz w Instrukcji w zakładce Dokumenty.
NIE, w rekrutacji mogą wziąć udział tylko uczniowie, którzy ukończyli szkołę podstawową w roku 2025.
Uczniowie klas starszych, którzy chcą zmienić szkołę powinni napisać podanie do wybranej szkoły.