Łowicz
Łowicz
FAQ
1.  Jak założyć konto w systemie nabór?

Konto zostanie założone po wypełnieniu i zapisaniu wniosku. Otrzymamy wtedy login i hasło, które należy zachować.

Możliwość logowania będzie dostępna od 22 kwietnia.


2. Nie mogę odzyskać danych do logowania z ubiegłorocznej rekrutacji.
Jeśli nie uda się odzyskać danych do logowania, proszę wypełnić wniosek bez logowania. Zostanie utworzone nowe konto.

3. Kiedy będziemy mogli wypełnić wniosek do szkół?
Będzie to możliwe od poniedziałku 22 kwietnia do wtorku 21 maja. 

4. Czy wystarczy samo wypełnienie wniosku?
Nie wystarczy samo wypełnienie wniosku. By brać udział w rekrutacji należy wniosek także złożyć (zgodnie z instrukcją).

5. Chcę wybrać 3 szkoły - czy mogę to zrobić na jednym wniosku?
Tak! Wszystkie szkoły muszą być wymienione na jednym wniosku! Nie można złożyć dwóch, lub trzech dokumentów. 

6.  Czy kolejność wybranych szkół i oddziałów ma znaczenie?
Tak! System będzie starał się starał zakwalifikować do jak najwyższej preferencji, ale biorąc pod uwagę punkty kandydata.

7. Dlaczego nie mogę edytować mojego wniosku?
Po złożeniu wniosku nie można go edytować ani dodać załączników – zrób to przed wysłaniem. Nie dotyczy to przesyłania wyników egzaminu i świadectwa w określonym terminie. 

8. Mam świadectwo z ubiegłego roku. Czy mogę brać udział w rekrutacji?
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych dotyczy TYLKO TEGOROCZNYCH absolwentów.

9. Co oznaczają statusy wniosku na moim koncie?

    Niezłożony w rekrutacji podstawowej - wniosek został wypełniony, ale jeszcze nie bierze jeszcze udziału w rekrutacji

    Złożony w rekrutacji podstawowej - wniosek został poprawnie złożony i bierze udział w rekrutacji

    Złożony i zweryfikowany w rekrutacji podstawowej - szkoła zweryfikowała wniosek pod wzgl. formalnym 

    Zakwalifikowany i zweryfikowany w rekrutacji podstawowej - kandydat został zakwalifikowany

    Przyjęty w rekrutacji podstawowej - przyjęty do szkoły, w której został zakwalifikowany (po potwierdzeniu woli przez kandydata)