- Nazwa oddziału
-
I LO e-sport
- Cykl kształcenia
-
4
- Języki obce
-
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- geografia
- język obcy nowożytny
- Przedmioty rozszerzone
-
- biologia lub język angielski
- Opis
-
Innowacja e-sport realizowana jest w formie dwóch godzin zajęć dodatkowych w ciągu tygodnia oraz w ramach lekcji informatyki. Ponadto uczniowie biorą udział w turniejach e-sportowych i innych wydarzeniach ze świata gameingu.
Cele edukacyjne:
- zapoznanie uczniów z historią e-sportu,- omówienie funkcjonowania e-sportu w Polsce i na świecie,
- zaprezentowanie roli finansów w e-sporcie,
- zaznajomienie z systemami treningowymi w e-sporcie,
- uświadomienie uczniom roli marketingu w e-sporcie,
- zaprezentowanie technologii wykorzystywanych w e-sporcie,
- kształtowanie umiejętności świadomego korzystania z komputera, grania i trenowania gier e-sportowych,
- umiejętności współpracy w grupie,
- umiejętności organizacji pracy indywidualnej i zespołowej,
- doskonalenia myślenia przestrzennego, wielowątkowego,
- umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracą pod presją.