Konto, wniosek
Od dnia 26 maja od godziny 9.00 do dnia 13 czerwca 2025 zostanie udostępniona możliwość elektronicznego wypełnienia Wniosku o przyjęcie na zajęcia do Pałacu Młodzieży w Tarnowie w roku szkolnym 2025/2026.
W trakcie wypełniania wniosku system dopasuje do wieku kandydata listę zajęć możliwych do wyboru.
Prawidłowo wypełniony, wydrukowany i podpisany wniosek należy dostarczyć do komisji rekrutacyjnej w terminie 26.05.2025 – 13.06.2025 (bezpośrednio do sekretariatu Pałacu, pośrednio w formie papierowej przez skrzynkę podawczą znajdującą się w holu placówki lub przesłanie drogą pocztową). W przypadku dokumentów wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Konto użytkownika zakładane jest po wypełnieniu wniosku.
W ostatnim etapie wypełniania wniosku należy ustawić hasło do konta.
Nazwa użytkownika zostanie automatycznie nadana przez system i wyświetlona po zapisaniu wniosku. Prosimy o jej zapamiętanie.