- Nazwa oddziału
-
TR Technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- geografia
- język obcy nowożytny
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
TECHNIK REKLAMY
Organizuje oraz prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych, organizuje i przeprowadza kampanie reklamowe, projektuje oraz wykonuje środki reklamowe.
Podczas nauki uczeń zdobywa wiedzę i zdaje egzaminy z następujących kwalifikacji:
1. Wykonywanie przekazu reklamowego.
2. Zarządzanie kampanią reklamową.Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
Model absolwenta
TECHNIK REKLAMY
to osoba, którą charakteryzuje: umiejętność szybkiego tempa pracy, przechodzenia z jednej czynności do innej, wyobraźnia twórcza, wrażliwość estetyczna, kreatywność i abstrakcyjność myślenia, łatwość i jasność wypowiadania się w mowie i piśmie, cierpliwość, samodzielność.
Absolwent szkoły przygotowany jest do:
- pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami,
- gromadzenia informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych,
- tworzenia przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów,
- zlecania i wykorzystywania wyników badań o charakterze reklamowym,
- organizacji działań promocyjnych przedsiębiorstwa,
- produkcji przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów,
- prowadzenia własnej działalności gospodarczej.