- Nazwa oddziału
-
Technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- geografia
- język obcy nowożytny
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik reklamy to zawód dla ludzi kreatywnych, ambitnych, otwartych na nowe wyzwania. Łączy wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem naszej codzienności.
Wybierając ten kierunek u nas nauczysz się tworzenia tekstów i sloganów reklamowych, zasad projektowania graficznego, wykonywania skutecznych reklam, organizowania i prowadzenia kampanii reklamowej, profesjonalnego wykonywania i obróbki zdjęć, tworzenia filmów reklamowych i animacji komputerowych, obsługi programów graficznych.
Tytuł technika reklamy potwierdza uzyskanie świadectw kwalifikacji:
Kwalifikacja PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego
Kwalifikacja PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamowąTechnik reklamy może być zatrudniony jako agent reklamowy, account manager, pracownik działu kreatywnego, copywriter, projektant grafiki, pracownik działu produkcyjnego, planowania publikacji lub badań rynkowych, specjalista do spraw marketingu, reklamy lub public relations w takich miejscach pracy, jak: pełnoprofilowe specjalistyczne agencje reklamowe, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biura ogłoszeń środków masowego przekazu, działy promocji firm, agencje scenariuszowe i studia graficzne, studia produkcyjne, agencje.
- drugi język do wyboru: niemiecki lub hiszpański