- Nazwa oddziału
-
technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
-
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- historia
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
historia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
TECHNIK REKLAMY
Zajmuje się przeprowadzaniem analiz marketingowych, zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy, jego gustów i oczekiwań, opracowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, uczestniczy w rozmowach handlowych. Kierunek technik reklamy łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną oraz psychologiczną. Tak szeroki zakres wiedzy i umiejętności umożliwia uczniom sprawne poruszanie się we wszystkich zagadnieniach reklamowych. Należy pamiętać, że rynek reklamy wciąż jest w fazie rozwoju w Polsce, dlatego specjaliści od spraw marketingu i reklamy są i będą przez najbliższe lata bardzo pożądani jako pracownicy.
DLA KOGO ?
Dla każdego, kto chce kreować świat reklam oraz pracować nad rozpoznawalnością różnych marek.
JEŻELI:
-masz wyobraźnię i jesteś kreatywny,
-jesteś osobą komunikatywną,
-interesujesz się reklamą i marketingiem,
-lubisz pracować przy komputerze,
-projektowanie grafik i materiałów reklamowych, animacja, montaż filmu, tworzenie spotów reklamowych wydają Ci się interesujące,
-lubisz rysować, malować, fotografować…
… to ten kierunek jest dla Ciebie!
W CZYM BĘDZIESZ DOBRY:
-w opracowywaniu graficznych projektów reklamy wizualnej,
-w sporządzaniu budżetów kampanii reklamowych,
-w tworzeniu scenariuszy reklamy radiowej i telewizyjnej,
-w opracowywaniu ofert handlowych,
-w organizowaniu promocji sprzedaży towarów i usług reklamowych,
-w stosowaniu różnorodnych technik reklamowych.
DOBRY NIE ZNACZY NUDNY:
-w trakcie nauki weźmiesz udział w licznych zajęciach praktycznych oraz wyjazdach do drukarni,
-zabierzemy Cię na plener malarsko-fotograficzny oraz targi branżowe,
-z nami nauczysz się zarówno fotografii portretowej, jak i produktowej,
-nauczymy Cię pracować na specjalistycznych programach graficznych.