1. Jak założyć konto w systemie Nabór?
Należy wypełnić wniosek, który będzie aktywny dopiero od 15 maja. Konto zostanie założone po zapisaniu wniosku.
2. Ile szkół można wybrać w naborze i czy do każdej z nich składam osobny wniosek?
Można wybrać maksymalnie 3 szkoły, ale w każdej z nich dowolną liczbę oddziałów. Pamiętaj składasz tylko 1 wniosek.
3. Czy wystarczy wypełnić wniosek elektronicznie, aby wziąć udział w rekrutacji?
NIE. Aby wziąć udział w rekrutacji, należy wniosek wydrukować, podpisać (można go również podpisać elektronicznie - patrz instrukcja jak podpisać wnioski elektronicznie w zakładce Dokumenty), załączyć w aplikacji NABÓR (można zrobić zdjęcie telefonem) i kliknąć ZŁÓŻ WNIOSEK postępując zgodnie z instrukcją (znajdziesz ją w zakładce Dokumenty). Ewentualnie wydrukowany i podpisany wniosek można zanieść do szkoły pierwszego wyboru.
4. Czy kolejność oddziałów na wniosku ma znaczenie?
TAK, ponieważ system przydzieli kandydata do najwyższej preferencji biorąc pod uwagę jego punkty, które zdecydują o zakwalifikowaniu.
Należy zatem ułożyć oddziały od tych, do których chcemy się dostać najbardziej, do tych nieco mniej preferowanych.
5. Czy mogę poprawić złożony wniosek w przypadku zauważenia w nim błędów?
TAK. Należy na swoim koncie przy wniosku kliknąć w opcję "Poproś o wycofanie do edycji". Wniosek cofa do edycji szkoła pierwszego wyboru - więcej informacji znajdziesz w Instrukcji w zakładce Dokumenty.
6. Czy uczeń, który ukończył szkołę podstawową w poprzednich latach, może wziąć udział w rekrutacji w roku 2025?
NIE, w rekrutacji mogą wziąć udział tylko uczniowie, którzy ukończyli szkołę podstawową w roku 2025.
Uczniowie klas starszych, którzy chcą zmienić szkołę powinni napisać podanie do wybranej szkoły.