Zasady i terminy kontynuowania pobytu w Bursie Szkolnej w Sandomierzu
Drodzy Rodzice i Wychowankowie
Zasady i terminy kontynuowania pobytu w Bursie Szkolnej w Sandomierzu
Informujemy:
Wychowankowie bursy, którzy wyrażają wolę kontynuacji zamieszkania w bursie szkolnej na przyszły rok szkolny, mają obowiązek złożyć deklarację kontynuacji pobytu w placówce (postawa prawna: art. 153 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. 2024 r. poz.737 z późn. zm.).
Deklarację można wypełnić i złożyć osobiście w Bursie lub wypełnić w wersji elektronicznej, przez stronę internetową https://nabor.pcss.pl/sandomierz/bursa/, następnie wydrukowaną i podpisaną złożyć w Bursie. Będzie ona dostępna od 14 kwietnia 2025 r. w elektronicznym systemie rekrutacji oraz bezpośrednio u Dyrektora Bursy Szkolnej w Sandomierzu.
Deklarację należy złożyć w dniach od 14 kwietnia 2025 r. do 19 maja 2025 r. do godz. 15.30
Niezłożenie deklaracji kontynuowania pobytu w terminie określonym powyżej oznacza konieczność ponownego przystąpienia do postępowania rekrutacyjnego.
Do kontynuacji zamieszkania uprawniona jest osoba, która w chwili składania deklaracji jest wychowankiem Bursy Szkolnej w Sandomierzu.
Rekrutacja podstawowa dla kandydatów na wychowanków do Bursy Szkolnej w Sandomierzu rozpocznie się 18 lipca 2025 r. i będzie trwać do 22 sierpnia 2025 r. do godz. 15.00
Dokumenty dotyczące postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zostaną opublikowane w dniu 18 lipca 2025 r.