- Nazwa oddziału
-
1 dT Technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny , drugi język obcy nowożytny (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
- geografia
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- geografia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Kim jest technik reklamy?
To ktoś kto fascynuje się światem reklamy, lubi media społecznościowe i ma potencjał twórczy. W swojej pracy zajmuje się planowaniem, realizacją i badaniem kampanii reklamowych. Jego wyobraźnia nie zna granic – z łatwością wymyśla hasła reklamowe, by za chwilę zająć się organizacją sesji zdjęciowej, a pod koniec dnia napisać jeszcze scenariusz do reklamy.
Technik reklamy to propozycja dla tych, którzy chcą zrozumieć oraz odnaleźć się w sektorze, który dynamicznie się rozwija. Aby osiągnąć cel i pojąć funkcjonowanie mediów i reklamy potrzebna jest wiedza znacznie szersza, dlatego kierunek ten zbudowany jest nie tylko na zagadnieniach związanych z działalnością mediów i przestrzeni reklamowej, ale również zagadnieniach dotyczących prawa, ekonomii, finansów i komunikacji społecznej. To kierunek o szerokim obszarze zainteresowań.
Jako technik reklamy możesz być zatrudniony w branży reklamowej, graficznej i medialnej.