Poznań
Poznań
FAQ
1. Jak założyć konto w systemie Nabór?

Należy zalogować się przez aplikację mObywatel, Profil zaufany, Bankowość elektroniczną lub eDowód i wypełnić wniosek (będą aktywne dopiero od 19 maja!)


2. Ile szkół mogę wybrać w naborze?

Można wybrać maksymalnie 3 szkoły z Poznania i 3 z Powiatu Poznańskiego, ale w każdej z nich dowolną liczbę oddziałów.


3. Czy wystarczy wypełnić wniosek elektronicznie?
Nie. Aby wziąć udział w rekrutacji, należy wniosek wydrukować, podpisać, załączyć w aplikacji NABÓR i kliknąć ZŁÓŻ WNIOSEK. Postępując zgodnie z instrukcją (znajdziesz ją w zakładce Dokumenty). Ewentualnie wydrukowany i podpisany wniosek można zanieść do szkoły pierwszego wyboru

4. Czy kolejność oddziałów na wniosku ma znaczenie?

Tak, ponieważ system będzie starał się przydzielić do jak najwyższej preferencji biorąc pod uwagę punkty kandydata, które decydują o zakwalifikowaniu. 

Należy zatem ułożyć oddziały od tych, do których chcemy się dostać najbardziej, do tych nieco mniej preferowanych.


5. Czy mogę poprawić złożony wniosek?

Tak. Należy na swoim koncie przy wniosku kliknąć w opcję "Poproś o wycofanie do edycji". Wniosek cofa do edycji szkoła pierwszego wyboru - więcej znajdziesz w Instrukcji w zakładce Dokumenty.


6. Czy uczeń, który ukończył szkołę podstawową w zeszłym roku, może wziąć udział w rekrutacji w roku 2025?

NIE, w rekrutacji mogą wziąć udział tylko uczniowie, którzy ukończyli szkołę podstawową w roku 2025.