1. Jak założyć konto w systemie Nabór?
Należy zalogować się przez aplikację mObywatel, Profil zaufany, Bankowość
elektroniczną lub eDowód i wypełnić wniosek (będą aktywne dopiero od 19 maja!)
2. Ile szkół mogę wybrać w naborze?
Można wybrać maksymalnie 3 szkoły z Poznania i 3 z
Powiatu Poznańskiego, ale w każdej z nich dowolną liczbę oddziałów.
3. Czy wystarczy wypełnić wniosek elektronicznie?
Nie. Aby wziąć udział w
rekrutacji, należy wniosek podpisać elektronicznie, załączyć w aplikacji NABÓR i
kliknąć ZŁÓŻ WNIOSEK. Postępując zgodnie z instrukcją (znajdziesz ją w zakładce
Dokumenty). Ewentualnie wydrukowany i podpisany wniosek można zanieść do szkoły
pierwszego wyboru
4. Czy kolejność oddziałów na wniosku ma znaczenie?
Tak, ponieważ system będzie starał się
przydzielić do jak najwyższej preferencji biorąc pod uwagę punkty kandydata,
które decydują o zakwalifikowaniu.
Należy zatem ułożyć oddziały od tych, do których
chcemy się dostać najbardziej, do tych nieco mniej preferowanych.
5. Czy mogę poprawić złożony wniosek?
Tak. Należy na swoim koncie przy wniosku kliknąć w
opcję "Poproś o wycofanie do edycji". Wniosek cofa do edycji szkoła
pierwszego wyboru - więcej znajdziesz w Instrukcji w zakładce Dokumenty.
6. Czy złożę wniosek online bez podpisu?
Nie. Należy wniosek podpisać Profilem zaufanym zgodnie z instrukcją. Wystarczy jeden podpis.
7. Ile podpisów należy złożyć pod wnioskiem?
Jeśli wysyłamy i podpisujemy wniosek online wystarczy jeden podpis.
8. Czy uczeń, który ukończył szkołę podstawową w zeszłym roku, może wziąć udział w rekrutacji w roku 2025?
NIE, w rekrutacji mogą
wziąć udział tylko uczniowie, którzy ukończyli szkołę podstawową w roku 2025.