Publiczne Przedszkole Biedronka w Gałowie funkcjonuje od
1971 roku.
Działamy w pięknym budynku otoczonym ogrodem, z chęcią korzystamy
z
walorów otaczających nas łąk, pól, parku.
Posiadamy piękny plac zabaw, własne boisko oraz
nowoczesne pomoce
dydaktyczne.
Zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę.
Dzieci uczą się języka angielskiego, mają zapewnioną
opiekę
logopedyczną, terapeutów i oligofrenopedagoga.
Zapewniamy dzieciom pyszne, domowe posiłki z naszej przedszkolnej
kuchni,
która korzysta z owoców i warzyw EKO z własnego ogrodu.
Realizujemy własne i zewnętrzne projekty edukacyjne,
wspieramy dzieci
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Organizujemy wycieczki, festyny i wyjazdy edukacyjne.
Ściśle współpracujemy z rodzicami, którym dajemy przestrzeń
do działań
na rzecz naszych dzieci.
Domowa, rodzinna atmosfera, przyjazne otoczenie,
szacunek dla potrzeb
dzieci i oczekiwań rodziców.
"Wszyscy tworzymy to szczęśliwe miejsce"
FILM
PROMUJĄCY PRZEDSZKOLE
https://www.facebook.com/reel/597944769339969
ZAPRASZAMY NA
STRONĘ NA FB
https://www.facebook.com/profile.php?id=61569602097182&__tn__=-]K-R
Sylwia Słomińska
Dyrektor przedszkola, logopeda,
nauczyciel uzupełniający w grupie 5-6 latków:
Maria Adamczewska
wychowawca dzieci 3-4 letnich,
terapeuta pedagogiczny
Ewelina Lala
wychowawca dzieci 5-6 letnich
Maria Najdek
wychowawca dzieci 3-4 lenich
Żaneta Szermer
język angielski
Agnieszka Jóźwiak - woźna
oddziałowa w grupie 3-4 latków
Mirosława Mikołajczak - woźna
oddziałowa w grupie 5-6 latków
Beata Kaczmarek - kucharka
Anna Szczerbak - intendent
Angelika Łuczak - pomoc
nauczyciela
- Logopedia, logorytmika, terapia miofunkcjonalna
- Terapia ręki
- Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
- Zajęcia rewalidacyjne
Badam, doświadczam, eksperymentuję
- rozbudzanie ciekawości poznawczej
- ukazywanie złożoności otaczającego dzieci świata, wzajemnego
oddziaływania zjawisk,
- wdrażanie do aktywnego poszukiwania odpowiedzi na pytania dotyczące
otaczających dzieci zjawisk np. atmosferycznych, fizycznych
- kształtowanie postawy otwartości, uważności, dociekliwości i dążenia do
zrozumienia istoty zjawisk i właściwości przedmiotów.
Kraina zmysłów– rozwijam się, bo skaczę, biegam, badam i dotykam
- wielozmysłowe poznanie i eksplorowanie otoczenia niezbędnego do rozwoju
prawidłowej integracji sensorycznej,
- poznanie różnych przedmiotów ich struktury i faktury poprzez manipulację
nimi z jednoczesnym dostarczaniem wrażeń sensorycznych,
- „stawianie czoła” ograniczeniom oraz uprzedzeniom sensorycznym poprzez
podejmowanie prób przełamywania trudności podczas zabaw wielozmysłowych,
- konstruktywna zabawa stymulująca zmysły dzieci pozwoli lepiej radzić
sobie z trudnymi emocjami oraz regulować poziomu pobudzenia.
Języki obce
Kółko plastyczne
Kółko teatralne
Ogródek przedszkolny
Osobny budynek
Rytmika
Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Zajęcia sportowe