- Nazwa oddziału
-
1R - technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
-
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- geografia
- Przedmioty rozszerzone
-
- geografia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik reklamy
Przedmiot rozszerzony: geografia
Podczas nauki w szkole uczeń zdaje dwa egzaminy z kwalifikacji zawodowych oraz uzyskuje dyplom technika reklamy.
Realizuje 8 tygodni praktyk.
Przystępuje także do matury.Główne obszary kompetencji to:
1. Wykonywanie przekazu reklamowego
- przygotowywanie elementów strategii reklamowej
- przygotowywanie elementów kreacji reklamowej
- produkcja reklamy2. Zarządzanie kampanią reklamową
- planowanie kampania reklamową
- organizowanie sprzedaży reklamowej
- realizowanie kampanii reklamowej
- badanie przekazu reklamowego
Dużą część kształcenia stanowią zajęcia praktyczne z projektowania graficznego (Photoshop, Corel) prowadzone w nowoczesnej pracowni graficznej.Absolwent tego kierunku jest przygotowywany do pracy w agencjach reklamowych, działach marketingu, działach promocji różnych podmiotów i będzie brał udział w w planowaniu i przygotowywaniu strategii i kampanii reklamowej. Dzięki umiejętnościom projektowania graficznego i znajomości specjalistycznych programów graficznych, może także pracować jako grafik komputerowy.
Absolwenci tego zawodu najczęściej studiują na kierunkach związanych z marketingiem i nowoczesnymi mediami na Uniwersytecie Ekonomicznym, Collegium da Vinci oraz WSB.
Szkoła prowadzi aktywną współpracę z wieloma agencjami reklamowymi i marketingowymi w Poznaniu.