- Nazwa oddziału
-
P_1R1 t.reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- geografia
- język obcy nowożytny
- Przedmioty rozszerzone
-
- geografia
- język obcy nowożytny
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Klasa w zawodzie technik organizacji reklamy, okres kształcenia 5 lat.
Przedmioty rozszerzone:
1. język angielski
2. geografiaPodczas nauki w szkole uczeń zdaje dwa egzaminy z kwalifikacji zawodowych oraz uzyskuje dyplom technika organizacji reklamy. Realizuje 8 tygodni praktyk.
Główne obszary kompetencji to:
1. Wykonywanie przekazu reklamowego
- przygotowywanie elementów strategii reklamowej
- przygotowywanie elementów kreacji reklamowej
- produkcja reklamy2. Zarządzanie kampanią reklamową
- planowanie kampanii reklamowej
- organizowanie sprzedaży reklamowej
- realizowanie kampanii reklamowej
- badanie przekazu reklamowego
Dużą część kształcenia stanowią zajęcia praktyczne z projektowania graficznego (Photoshop, Corel) prowadzone w nowoczesnej pracowni graficznej.
Absolwent tego kierunku jest przygotowywany do pracy w agencjach reklamowych, działach marketingu, działach promocji różnych podmiotów.