Poznań
Technikum
Technikum Ekonomiczno - Administracyjne nr 1 - R, t. reklamy, rozsz. geografia
Nazwa oddziału

 R, t. reklamy, rozsz. geografia

Cykl kształcenia

 5

Języki obce
Przedmioty punktowane

obowiązkowe

  • język polski
  • matematyka

dodatkowe

  • geografia
  • język obcy nowożytny ,  drugi język obcy nowożytny (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)

Przedmioty rozszerzone
  • geografia
Zawody

 Technik reklamy

Opis

Absolwenci tego kierunku są przygotowywani do pracy w agencjach reklamowych, działach marketingu, działach promocji różnych podmiotów. 

Biorą udział w planowaniu i przygotowywaniu strategii i kampanii reklamowych.

Dzięki wysokim umiejętnościom projektowania graficznego mogą także pracować jako graficy komputerowi.

Podczas nauki w szkole uczeń zdaje dwa egzaminy z kwalifikacji zawodowych oraz uzyskuje dyplom technika reklamy.

Realizuje 8 tygodni praktyk.


Przedmiot rozszerzony: geografia


Główne obszary kompetencji absolwenta w tym zawodzie, to:

1. Wykonywanie przekazu reklamowego

- przygotowywanie elementów strategii reklamowej

- przygotowywanie elementów kreacji reklamowej

- produkcja reklamy

2. Zarządzanie kampanią reklamową

- planowanie kampania reklamową

- organizowanie sprzedaży reklamowej

- realizowanie kampanii reklamowej

- badanie przekazu reklamowego

 

Dużą część kształcenia stanowią zajęcia praktyczne z projektowania graficznego (Photoshop, Corel), prowadzone w nowoczesnej pracowni graficznej.