- Nazwa oddziału
-
R, t. reklamy, rozsz. geografia
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
-
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- geografia
- język obcy nowożytny , drugi język obcy nowożytny (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
- Przedmioty rozszerzone
-
- geografia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Absolwenci tego kierunku są przygotowywani do pracy w agencjach reklamowych, działach marketingu, działach promocji różnych podmiotów.
Biorą udział w planowaniu i przygotowywaniu strategii i kampanii reklamowych.
Dzięki wysokim umiejętnościom projektowania graficznego mogą także pracować jako graficy komputerowi.
Podczas nauki w szkole uczeń zdaje dwa egzaminy z kwalifikacji zawodowych oraz uzyskuje dyplom technika reklamy.
Realizuje 8 tygodni praktyk.
Przedmiot rozszerzony: geografia
Główne obszary kompetencji absolwenta w tym zawodzie, to:
1. Wykonywanie przekazu reklamowego
- przygotowywanie elementów strategii reklamowej
- przygotowywanie elementów kreacji reklamowej
- produkcja reklamy
2. Zarządzanie kampanią reklamową
- planowanie kampania reklamową
- organizowanie sprzedaży reklamowej
- realizowanie kampanii reklamowej
- badanie przekazu reklamowego
Dużą część kształcenia stanowią zajęcia praktyczne z projektowania graficznego (Photoshop, Corel), prowadzone w nowoczesnej pracowni graficznej.