- Nazwa oddziału
-
Technik Reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
-
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny , historia , chemia , fizyka , informatyka , wychowanie fizyczne , edukacja dla bezpieczeństwa (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
- muzyka , plastyka , wiedza o społeczeństwie , biologia , geografia , technika (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- matematyka
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
kwalifikacja 1 – PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
kwalifikacja 2 – PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Uczniowie zdobywają wiedzę i umiejętności w zakresie:
- projektowania
i wykonywania środków reklamowych,
- organizowania
i prowadzenia kampanii reklamowej,
- organizowania
i sprzedaży produktów i usług reklamowych,
- opracowywania
ofert handlowych zgodnie z oczekiwaniami klienta,
- badań
związanych ze skutecznością reklamy.
Kształcenie zawodowe odbywa się w pracowni reklamy wyposażonej w specjalistyczne oprogramowanie i urządzenia, spełniające kryteria ośrodka egzaminacyjnego. Zapewniamy atrakcyjne praktyki zawodowe i staże płatne w przedsiębiorstwach zajmujących się reklamą, w firmach i urzędach prowadzących promocję, i reklamę. Zagraniczne praktyki. Płatne staże w ramach projektów unijnych. Egzaminy na poszczególne kwalifikacje odbywają się w trakcie trwania pięcioletniej nauki. Realizacja przedmiotów zawodowych kończy się w I semestrze klasy V. Nauka kończy się egzaminem maturalnym. Szkolenia i certyfikaty Adobe Photoshop i Adobe Animate i Adobe Illustrator I Adobe InDesign.
Bez skutecznej i profesjonalnie przygotowanej reklamy nie ma rozwoju rynku i gospodarki. - projektowania
i wykonywania środków reklamowych,