- Nazwa oddziału
- 
                Technik Reklamy 
- Cykl kształcenia
- 
                        5 
- Języki obce
- 
   
- Przedmioty punktowane
- 
                            obowiązkowe - język polski
- matematyka
 dodatkowe - język obcy nowożytny , historia , chemia , fizyka , informatyka , wychowanie fizyczne , edukacja dla bezpieczeństwa (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
 - muzyka , plastyka , wiedza o społeczeństwie , biologia , geografia , technika (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
 
- Przedmioty rozszerzone
- 
                        - język angielski
- matematyka
 
- Zawody
- 
                            Technik reklamy 
- Opis
- 
                    kwalifikacja 1 – PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego kwalifikacja 2 – PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową Uczniowie zdobywają wiedzę i umiejętności w zakresie: - projektowania
     i wykonywania środków reklamowych,
- organizowania
     i prowadzenia kampanii reklamowej,
- organizowania
     i sprzedaży produktów i usług reklamowych,
- opracowywania
     ofert handlowych zgodnie z oczekiwaniami klienta,
- badań
     związanych ze skutecznością reklamy.
 Kształcenie zawodowe odbywa się w pracowni reklamy wyposażonej w specjalistyczne oprogramowanie i urządzenia, spełniające kryteria ośrodka egzaminacyjnego. Zapewniamy atrakcyjne praktyki zawodowe i staże płatne w przedsiębiorstwach zajmujących się reklamą, w firmach i urzędach prowadzących promocję, i reklamę. Zagraniczne praktyki. Płatne staże w ramach projektów unijnych. Egzaminy na poszczególne kwalifikacje odbywają się w trakcie trwania pięcioletniej nauki. Realizacja przedmiotów zawodowych kończy się w I semestrze klasy V. Nauka kończy się egzaminem maturalnym. Szkolenia i certyfikaty Adobe Photoshop i Adobe Animate i Adobe Illustrator I Adobe InDesign. Bez skutecznej i profesjonalnie przygotowanej reklamy nie ma rozwoju rynku i gospodarki.
- projektowania
     i wykonywania środków reklamowych,