- Nazwa oddziału
- 
                1 TR - technik reklamy 
- Cykl kształcenia
- 
                        5 
- Języki obce
- 
     
- Przedmioty punktowane
- 
                            obowiązkowe - język polski
- matematyka
 dodatkowe - język obcy nowożytny
 - informatyka
 
- Przedmioty rozszerzone
- 
                        - matematyka lub język angielski
 
- Zawody
- 
                            Technik reklamy 
- Opis
- 
                     Zapraszamy ósmoklasistów! Zareklamuj swój świat ! Z nami nauczysz się: - planować i realizować kampanie reklamowe,
- tworzyć profesjonalne środki reklamowe (spoty wideo on-line, banery www, bilbordy, plakaty),
- wykonywać graficzne kompozycje reklamowe,
- stosować techniki fotograficzne na potrzeby reklamy,
- projektować formy reklamy dla mediów społecznościowych,
- tworzyć slogany.
 
 Rozbudzimy w Tobie:- wrażliwość estetyczna,
- kreatywność i abstrakcyjność myślenia,
- łatwość i jasność wypowiadania się w mowie i piśmie,
- umiejętności organizacyjne i marketingowe.
 
 Nauka w zawodzie 
 Technik Reklamy umożliwi Ci:· zdobycie tytułu technika reklamy, · uzyskanie dyplomów potwierdzających kwalifikacje: 
 - PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
 - PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową· zdanie egzaminu maturalnego, · kontynuowanie nauki na studiach wyższych, · praktyki zawodowe na terenie kraju oraz za granicą, · udział w warsztatach i pokazach branżowych, · staże w lokalnych mediach, agencjach reklamowych i graficznych, domach mediowych. drukarniach czy studiach fotograficznych.  Jako Technik Reklamy 
 bez problemu znajdziesz pracę w:· agencjach reklamowych jako: 
 - agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta),
 - pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager),
 - pracownik działu kreatywnego,
 - autor tekstów i sloganów (copywriter),
 - projektant grafiki (art designer).· działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw jako: 
 - specjalista do spraw marketingu,
 - specjalista do spraw reklamy,
 - specjalista do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii
 publicznej (public relations).· w mass mediach jako: 
 - pracownik działu reklamy.