- Nazwa oddziału
-
Technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- matematyka
- geografia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik Reklamy jest zawodem szerokoprofilowym, łączy w sobie, wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną i lingwistyczną. Nauka na tym kierunku to fascynująca podróż po polach projektowania graficznego, językoznawstwa, marketingu, socjologii, historii sztuki i wielu innych dyscyplinach wiedzy. Nauczysz się jak posługiwać się narzędziami marketingowymi, jak rozwijać i budować wizerunek marki lub produktu, jak przygotować profesjonalną kampanię reklamową z wykorzystaniem różnorodnych technik reklamy wizualnej, sesję fotograficzną i filmową, wystawę czy pokaz. Będziesz specjalistą łączącym wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną z umiejętnością planowania i organizacji kampanii reklamowych i promocyjnych.
NAUCZYSZ SIĘ
W zależności od miejsca pracy zadaniami technika organizacji reklamy są:
- oceniania skuteczności i efektywności kampanii reklamowej,
- tworzenia elementów identyfikacyjnych firm i produktów-znaki graficzne, logotypy,
- tworzenia tekstów reklamowych, sloganów, scenariuszy reklam,
- obsługi programów graficznych,
- współpracy z klientami i innymi firmami - sporządzania budżetu kampanii reklamowej,
- sporządzania niezbędnej dokumentacji w reklamie,
- projektowania reklamy wizualnej,
- myślenia marketingowego i jak działać na dzisiejszym rynku pracy,
- pozyskiwanie klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami,
- określanie celów reklamowych przedsiębiorstwa i wyznaczanie sposobów ich realizacji
- gromadzenie informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych,
- tworzenie przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów,
- publikacja przekazów reklamowych w różnych typach mediów reklamowych, zlecanie i wykorzystywanie wyników badań o charakterze reklamowym,
- organizacja działań promocyjnych przedsiębiorstwa, organizacja działalności wystawienniczej.