- Nazwa oddziału
-
TECHNIK REKLAMY - grafika i media społecznościowe
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik reklamy to zawód dla osób lubiących media społecznościowe, posiadających potencjał twórczy. To zawód dla osób kreatywnych, komunikatywnych, otwartych na nowe doświadczenia , łatwo nawiązujących kontakty z ludźmi.
Odpowiadając na potrzeby współczesnego biznesu, poszerzyliśmy program o zagadnienia z reklamy w mediach społecznościowych (social media) i elementy grafiki komputerowej - obecnie niezbedne w pracy technika reklamy. W ramach dodatkowego przedmiotu poznasz najbardziej popularne programy graficzne, jak np. Adobe Photoshop czy CorelDraw, które skutecznie wykorzystasz w realizacji zdań zawodowych. Nauczysz się też tworzyc profesjonalne kampanie reklamowe na Facebooku czy Google AdWords.
Nauczysz się:
- planować i organizować kampanie
reklamowe i promocyjne w mediach, także w mediach społecznościowych (np.
Facebook, Istagram
- planować emisje reklamy w
mediach
- tworzyć teksty, slogany
reklamowe i scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych
- organizować sesje zdjęciowe i
filmowe na potrzeby reklamowe
- obsługiwać programy graficzne:
CorelDraw, Adobe Photoshop
- nadzorować procesy produkcji
reklam oraz prac podwykonawców
- promować oferowane usługi
reklamowe
- badać skuteczność reklamy
W trakcie nauki uczniowie mogą wziąć udział w różnych kursach, między innymi :
- obróbka graficzna zdjęć
- Adobe Photoshp
Jako absolwent kierunku Technik reklamy będziesz mógł podjąć naukę na studiach lub w szkole policealnej albo rozpocząć pracę w miejscach takich jak:
- agencje reklamowe, agencje
reklamy wizualnej
- agencje marketingu
internetowego
- agencje public relations
- działy marketingu i reklamy
przedsiębiorstw
- działy kreatywne i rozwoju
produktu
- działy sprzedaży
Egzaminy i praktyki w technikum
Egzamin zawodowy jest egzaminem zewnętrznym, potwierdzającym kwalifikacje w zawodzie. Przeprowadzany jest oddzielnie dla każdej kwalifikacji:
PGF.07. WYKONYWANIE PRZEKAZU REKLAMOWEGO odbywa się pod koniec 1 półrocza klasy III
PGF.08. ZARZADZANIE KAMPANIĄ REKLAMOWĄ odbywa się pod koniec 2 półrocza klasy IV
Praktyki zawodowe trwają 8 tygodni (280 godz.)
w klasie II - 120 godz. - 4 tygodnie w 1 półroczu
w klasie III - 160 godz. - 4 tygodnie w 2 półroczu
CZESNE - 99 zł
- planować i organizować kampanie
reklamowe i promocyjne w mediach, także w mediach społecznościowych (np.
Facebook, Istagram