- Nazwa oddziału
-
KLASA 1B SOCIAL MEDIA
- Cykl kształcenia
-
4
- Języki obce
-
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- język polski
- Opis
-
Patronat: IKE UAM Gniezno
Przedmioty rozszerzone: j. polski, j. angielski
Zajęcia dodatkowe: edukacja medialna
Zajęcia fakultatywne: warsztaty dziennikarskie, warsztaty fotograficzne
Profil klasy powstał w odpowiedzi na wyzwania współczesnego świata związane z rosnącą rolą mediów społecznościowych, gdy szczególnym zadaniem szkoły staje się dostarczenie uczniom elastycznych narzędzi do stymulowania własnego rozwoju, wśród których szerokie spektrum możliwości niosą ze sobą social media. Klasa oparta na współpracy z IKE UAM Gniezno. W ramach zajęć profilowych przewidziane są warsztaty np. psychologia social mediów, komunikacja interpersonalna.
Przedmioty z rozszerzeniem ukierunkowane m.in. na: język polski dla Internetu i social mediów, podstawy komunikacji społecznej, etyka w Internecie.
Social media to klasa dla osób aktywnych i kreatywnych, które chcą
w przyszłości założyć własny kanał w mediach społecznościowych lub zajmować się szeroko pojętym marketingiem. Profil ten ma za zadanie efektywnie przygotować uczniów do matury oraz do studiów. Nasi absolwenci będą mogli z dobrą wiedzą oraz przygotowaniem praktycznym zająć miejsca na takich kierunkach studiów jak: dziennikarstwo, marketing i zarządzanie, social media & content marketing, public relations i doradztwo medialne, czy fotografia. Absolwenci tej klasy będą mogli
w przyszłości zostać youtuberami, influencerami, dziennikarzami, fotografami lub dobrymi marketingowcami.