- Nazwa oddziału
-
Technikum reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
-
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- geografia
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- geografia
- informatyka
- matematyka
- język obcy nowożytny
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
• przedmioty nauczane w zakresie rozszerzonym:
1. geografia, , język obcy; 2. matematyka, język obcy; 3. informatyka, język obcy;
4 geografia.
Rozszerzenia z tych przedmiotów ułatwią Ci zdawanie ich na poziomie rozszerzonym na maturze oraz dostanie się na studia.
Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w :
• agencjach reklamowych,
• agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej,
• działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
• biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu,
• studiach graficznych,
• studiach produkcyjnych.
Po ukończeniu szkoły będziesz potrafił :
• sprzedawać produkty i usługi reklamowe,
• zbierać informacje na temat zleceniodawców i ich oczekiwań,
• przygotowywać informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych,
• organizować i prowadzić kampanie reklamowe,
• uczestniczyć w rozmowach handlowych,
• prezentować usługi reklamowe,
W cyklu kształcenia uczniowie odbywają 4 tygodniową praktykę w agencjach reklamowych.