- Nazwa oddziału
-
1R - technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny , drugi język obcy nowożytny (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
- geografia
- Przedmioty rozszerzone
-
- geografia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Podczas nauki w szkole uczeń zdaje dwa egzaminy z kwalifikacji zawodowych oraz uzyskuje dyplom technika reklamy a na zakończenie szkoły przystępuje do egzaminu maturalnego.
Realizuje 8 tygodni praktyk.
W klasie III uczniowie realizują program Branżowe Symulacje Biznesowe, ucząc się prowadzenia własnej firmy.Główne obszary kompetencji ucznia to:
1. Wykonywanie przekazu reklamowego - egzamin w kl. III
- przygotowywanie elementów strategii reklamowej
- przygotowywanie elementów kreacji reklamowej
- produkcja reklamy2. Zarządzanie kampanią reklamową - egzamin w kl. V
- planowanie kampania reklamową
- organizowanie sprzedaży reklamowej
- realizowanie kampanii reklamowej
- badanie przekazu reklamowegoDużą część kształcenia stanowią zajęcia praktyczne z projektowania graficznego (Photoshop, Corel) prowadzone w nowoczesnej pracowni graficznej.
Absolwent tego kierunku jest przygotowywany do pracy w agencjach reklamowych, działach marketingu, działach promocji różnych podmiotów.Absolwenci są przygotowani do pracy w agencjach reklamowych i marketingowych i biorą udział w planowaniu i przygotowywaniu strategii i kampanii reklamowej. Dzięki umiejętnościom projektowania graficznego mogą także pracować jako graficy komputerowi.