- Nazwa oddziału
-
Technik reklamy
- Liczba miejsc
-
24
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Podczas nauki w tej klasie przekażemy Ci zaawansowaną wiedzę związaną z obsługą programów graficznych tj. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw. Nauczysz się projektować wizytówki, opakowania, znaki firmowe, billboardy, banery internetowe itp., a także przygotowywać oferty handlowe. Będziesz potrafił dobierać środki reklamowe, tworzyć cenniki i kosztorysy, oraz opracowywać plany kampanii reklamowych, wykorzystywać fotografię w przekazie, tworzyć teksty reklamowe. Poznasz metody zarządzania relacjami z klientami.
Już w trakcie nauki będziesz wykorzystywał zdobytą wiedzę podczas zajęć praktycznych, które odbywają się w nowoczesnych pracowniach.
W tej klasie będzie realizowany jeden przedmiot w zakresie rozszerzonym:
-
język angielski.
W trakcie nauki odbędziesz praktyki zawodowe w różnych firmach. Program zakłada realizację dwóch praktyk zawodowych po 4 tygodnie.
Aby uzyskać tytuł technika reklamy musisz zdać dwa egzaminy zawodowe:
-
PGF.07 – Wykonywanie przekazu reklamowego,
-
PGF.08 – Zarządzanie kampanią reklamową.
Absolwenci po ukończeniu szkoły i uzyskaniu tytułu technika reklamy mogą zostać zatrudnieni jako:
-
projektant,
-
webmaster,
-
marketer,
-
grafik,
-
web designer,
-
specjalista public relations,
-
właściciel firmy reklamowej.
Po ukończeniu szkoły i zdaniu matury możesz podjąć studia na każdej uczelni, na kierunkach:
-
marketing i zarządzanie,
-
dziennikarstwo i komunikacja społeczna,
-
grafika,
-
copywriting.
-