- Nazwa oddziału
-
1c_t.reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny , drugi język obcy nowożytny (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
- plastyka , informatyka , technika (zostanie wzięty przedmiot z najwyższą oceną z podanych)
- Przedmioty rozszerzone
-
- geografia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
TECHNIK REKLAMY
Szkoła przygotowuje ucznia do zdania egzaminu zawodowego kwalifikacjami - etapami. Po zdaniu egzaminu z danej kwalifikacji, uczeń otrzyma świadectwo potwierdzające kwalifikację w zawodzie. Uczeń, który zdobędzie świadectwa potwierdzające uzyskanie wszystkich kwalifikacji wyodrębnionych w zawodzie oraz poziom wykształcenia wymagany dla zawodu, otrzyma dyplom potwierdzający kwalifikacje w zawodzie technik reklamy.
KWALIFIKACJE
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
ZADANIA ZAWODOWE
- zbieranie
informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań,
- opracowanie
informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych,
- przygotowanie
wniosków z programów badań rynkowych,
- pozyskiwanie
klientów do współpracy z firmą,
- uczestniczenie
w rozmowach handlowych,
- prezentowanie
usług handlowych,
- przeprowadzanie
analiz marketingowych.
MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA
- w
agencjach reklamowych,
- w
działach marketingu oraz reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
- w
biurach ogłoszę środków masowego przekazu,
- w
działach promocji,
- w
agencjach scenariuszowych, studiach produkcyjnych oraz agencjach do spraw
kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations).
- zbieranie
informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań,