- Nazwa oddziału
-
1a - technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- geografia lub język angielski
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technikum kształcące w zawodzie technik reklamy to szkoła, którą wybierają uczniowie o zainteresowaniach związanych z reklamą i marketingiem oraz uzdolnieniach plastycznych, które są przydatne w tym zawodzie. Przygotowuje ona do wejścia na rynek pracy, jak również umożliwia dalszą naukę na studiach. Uczeń jest przygotowany do zdawania egzaminu maturalnego oraz egzaminu zawodowego. Równolegle z kształceniem ogólnokształcącym, w ramach nauki uczniowie będą zdobywać szeroką wiedzę z zakresu marketingu i reklamy.
Najważniejsze informacje:
• cykl kształcenia 5 lat,
• języki obce: język angielski, język niemiecki,
• przedmioty rozszerzone: język angielski, geografia
• przedmioty punktowane: język polski, język angielski, matematyka, informatyka.
Technik reklamy w ramach zajęć z przedmiotów zawodowych posiądzie umiejętności takie jak:
• organizowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych,
• organizowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowej,
• projektowanie oraz wykonywanie środków reklamowych,
• badanie przekazu reklamowego.
Typowe miejsca pracy dla technika reklamy to:
• agencje reklamowe,
• biura ogłoszeń,
• studia graficzne,
• działy promocji środków masowego przekazu (prasa, radio, telewizja itp.),
• agencje public relations,
• ośrodki kształtowania opinii publicznej,
• dział marketingu i reklamy dowolnego przedsiębiorstwa,
• własna działalność gospodarcza w zakresie usług marketingowych i reklamowych.Ucząc się a tym kierunku będziesz mógł:
•uczestniczyć w ciekawych konferencjach i zajęciach dodatkowych,
•brać udział w ciekawych wycieczkach związanych z wybranym kierunkiem kształcenia,
•rozwijać swoje zainteresowania w kołach zainteresowań i organizacjach szkolnych,
•zdobywać dodatkowe umiejętności uczestnicząc w wielu projektach unijnych, jak również innych wspieranych przez różne podmioty, działające na rzecz szkoły,
•poznawać, poprzez udział w praktykach, pracę firm i instytucji związanych z reklamą,
•brać udział w wielu ciekawych działaniach, które wzbogacą Cię o nowe doświadczenia,
•kontynuować dalsze kształcenie na wybranym kierunku studiów.Kwalifikacje i egzaminy:
Aby uzyskać tytuł technika należy zdać w trakcie nauki 2 egzaminy z zakresu następujących kwalifikacji:
• PGF.07. - Wykonywanie przekazu reklamowego,
• PGF.08. - Zarządzanie kampanią reklamową.