- Nazwa oddziału
-
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- informatyka , technika
- Przedmioty rozszerzone
-
- język angielski
- matematyka
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik organizacji reklamy przeprowadza analizy marketingowe, zbiera informacje na temat zleceniodawców i ich oczekiwań, przygotowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, opracowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usługi reklamowe, uczestniczy w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych.
Podczas wykonywania zawodu trafią Ci się wymagający i niezdecydowani klienci. Powinieneś łatwo nawiązywać kontakty, posiadać umiejętności przekonywania i negocjowania. Praca wymaga kreatywności, wrażliwości estetycznej.
Po ukończeniu tego kierunku będziesz przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych:
- organizowania oraz prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych;
- organizowania oraz prowadzenia kampanii reklamowej;
- projektowania oraz wykonywania środków reklamowych.
Masz możliwość podjęcia pracy w:
- agencjach reklamowych,
- agencjach public relations,
- działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
- biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu,
- agencjach scenariuszowych,
- studiach graficznych,
- studiach produkcyjnych,
- agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.