- Nazwa oddziału
-
TOR
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- geografia
- Przedmioty rozszerzone
-
język obcy nowożytny
matematyka
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik Organizacji Reklamy-
grafika i media społecznościowe
Masz tysiące pomysłów na minutę?
Pasjonujesz się światem marketingu i reklamy?
Znajomi nie nadążają już za Twoją inwencją twórczą i kreatywnymi pomysłami?
Lubisz bawić się grafiką i dbasz o to, by przygotowane przez Ciebie materiały były atrakcyjne wizualnie?
Jesteś osobą kreatywną, energiczną, otwarta i komunikatywną?
Wykorzystaj swój potencjał twórczy w pracy!
Rozpocznij naukę na kierunku Technik organizacji reklamy i rozwijaj z nami swoje estetyczne supermoce.Jeśli lubisz media społecznościowe i masz potencjał twórczy, technik organizacji reklamy jest zawodem dla Ciebie. To kierunek dla osób kreatywnych, komunikatywnych, otwartych na nowe doświadczenia, łatwo nawiązujących kontakty z ludźmi. Zdobędziesz u nas nie tylko poszukiwane na rynku pracy umiejętności w zakresie grafiki komputerowej, ale również reklamy w mediach społecznościowych.
Zdobywane umiejętności
W trakcie nauki na kierunku Technik organizacji reklamy zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie:
- przygotowania
elementów strategii reklamowej
- przygotowania
elementów kreacji reklamowej
- produkcji
reklamy
- planowania
kampanii reklamowej
- organizowania
sprzedaży reklamowej
- realizowania
kampanii reklamowej
- badania
przekazu reklamowego
Warsztaty, kursy
W trakcie nauki na kierunku Technik organizacji reklamy możesz wziąć udział w różnych kursach, np.:
- Obróbka
graficzna zdjęć – Adobe Photoshop
- Pozycjonowanie
stron www
- Kurs
fotograficzny
Przedmioty zawodowe
W trakcie nauki masz szansę rozwijać swoją wiedzę w ramach następujących przedmiotów zawodowych:
- Podstawy
reklamy
- Posługiwanie
się zasadami tworzenia przekazu reklamowego
- Stosowanie
technik wytwarzania elementów przekazu reklamowego
- Wykonywanie
projektów reklamy zgodnie z wytycznymi
- Język obcy
zawodowy
- Kompetencje
personalne i społeczne
- Organizacja
pracy małych zespołów
- Planowanie
kampanii reklamowej
- Realizowanie
kampanii reklamowej
- Dokonywanie
analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej
- Bezpieczeństwo
i higiena pracy
Praktyki zawodowe
Nauka w Technikum to nie tylko teoria. W trakcie kształcenia weźmiesz również udział w praktykach zawodowych.
Praktyki zawodowe trwają 8 tygodni (280 godzin) i odbywają się w miejscach zapewniających rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu, takich jak: przedsiębiorstwa z szeroko pojętej branży reklamowej lub działy marketingu dowolnej organizacji.
Egzaminy
W trakcie nauki czekają Cię dwa egzaminy zawodowe, po zdaniu których możesz uzyskać tytuł Technika organizacji reklamy.
Egzamin jest podzielony na dwie części – praktyczną oraz teoretyczną i przeprowadzane są oddzielnie dla każdej kwalifikacji:
· PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
· PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Wynik egzaminu zawodowego ustala i ogłasza komisja okręgowa. Wynik ustalony przez komisję okręgową jest ostateczny.
Po zdanym egzaminie z danej kwalifikacji uczeń uzyskuje świadectwo potwierdzające kwalifikację w zawodzie wydane przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną, a następnie po zdaniu wszystkich kwalifikacji otrzymuje dyplom technika potwierdzający kwalifikacje w zawodzie wydany przez OKE.
Praca
Jako absolwent kierunku Technik Organizacji Reklamy będziesz mógł podjąć pracę w:
- Agencjach
reklamowych, agencjach reklamy wizualnej
- Agencjach
public relations
- Działach
marketingu i reklamy przedsiębiorstw
- Działach
kreatywnych i rozwoju produktu
- Działach
sprzedaży
Dalsza nauka
Po ukończeniu nauki jesteś przygotowany, aby rozpocząć pracę lub iść na studia. Masz wiele kierunków do wyboru, np. grafika i multimedia, projektowanie stron www, zarządzanie, marketing i nowe media, marketing internetowy, PR i inne, niekoniecznie związane z dyplomem technika organizacji reklamy.
- przygotowania
elementów strategii reklamowej