Szczecin
Technikum
Technikum TEB Edukacja - szkoła niepubliczna - TOR
Nazwa oddziału

 TOR

Cykl kształcenia

 4

Języki obce
Przedmioty punktowane

obowiązkowe

  • Język polski
  • Matematyka

dodatkowe

  • Geografia
  • Język obcy nowożytny

Przedmioty rozszerzone

 Geografia

 Matematyka

Opis

Technik Organizacji Reklamy-

grafika i media społecznościowe

Masz tysiące pomysłów na minutę?

Pasjonujesz się światem marketingu i reklamy?

Znajomi nie nadążają już za Twoją inwencją twórczą i kreatywnymi pomysłami?

Lubisz bawić się grafiką i dbasz o to, by przygotowane przez Ciebie materiały były atrakcyjne wizualnie?

Jesteś osobą kreatywną, energiczną, otwarta i komunikatywną?

Wykorzystaj swój potencjał twórczy w pracy!


Rozpocznij naukę na kierunku Technik organizacji reklamy  i rozwijaj z nami swoje estetyczne supermoce.


Jeśli lubisz media społecznościowe i masz potencjał twórczy, technik organizacji reklamy jest zawodem dla Ciebie. To kierunek dla osób kreatywnych, komunikatywnych, otwartych na nowe doświadczenia, łatwo nawiązujących kontakty z ludźmi. Zdobędziesz u nas nie tylko poszukiwane na rynku pracy umiejętności w zakresie grafiki komputerowej, ale również reklamy w mediach społecznościowych.

Zdobywane umiejętności

W trakcie nauki na kierunku Technik organizacji reklamy zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie:

  •          przygotowania elementów strategii reklamowej
  •          przygotowania elementów kreacji reklamowej
  •          produkcji reklamy
  •          planowania kampanii reklamowej
  •          organizowania sprzedaży reklamowej
  •          realizowania kampanii reklamowej
  •          badania przekazu reklamowego

Warsztaty, kursy

W trakcie nauki na kierunku Technik organizacji reklamy możesz wziąć udział w różnych kursach, np.:

  •          Obróbka graficzna zdjęć – Adobe Photoshop
  •          Pozycjonowanie stron www
  •          Kurs fotograficzny

 

Przedmioty zawodowe

W trakcie nauki masz szansę rozwijać swoją wiedzę w ramach następujących przedmiotów zawodowych:

  •          Podstawy reklamy
  •          Posługiwanie się zasadami tworzenia przekazu reklamowego
  •          Stosowanie technik wytwarzania elementów przekazu reklamowego
  •          Wykonywanie projektów reklamy zgodnie z wytycznymi
  •          Język obcy zawodowy
  •          Kompetencje personalne i społeczne
  •          Organizacja pracy małych zespołów
  •          Planowanie kampanii reklamowej
  •          Realizowanie kampanii reklamowej
  •          Dokonywanie analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej
  •          Bezpieczeństwo i higiena pracy

 

Praktyki zawodowe

Nauka w Technikum to nie tylko teoria. W trakcie kształcenia weźmiesz również udział w praktykach zawodowych.

Praktyki zawodowe trwają 8 tygodni (280 godzin) i odbywają się w miejscach zapewniających rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu, takich jak: przedsiębiorstwa z szeroko pojętej branży reklamowej lub działy marketingu dowolnej organizacji.

Egzaminy

W trakcie nauki czekają Cię dwa egzaminy zawodowe, po zdaniu których możesz uzyskać tytuł Technika organizacji reklamy.

Egzamin jest podzielony na dwie części – praktyczną oraz teoretyczną i przeprowadzane są oddzielnie dla każdej kwalifikacji:

·         PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

·         PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

 

Po zdanym egzaminie z danej kwalifikacji uczeń uzyskuje świadectwo potwierdzające kwalifikację w zawodzie wydane przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną, a następnie po zdaniu wszystkich kwalifikacji otrzymuje dyplom technika potwierdzający kwalifikacje w zawodzie wydany przez OKE.

 

Praca

Jako absolwent kierunku Technik Organizacji Reklamy będziesz mógł podjąć pracę w:

·         Agencjach reklamowych, agencjach reklamy wizualnej

·         Agencjach public relations

·         Działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw

·         Działach kreatywnych i rozwoju produktu

·         Działach sprzedaży

Dalsza nauka

Po ukończeniu nauki jesteś przygotowany, aby rozpocząć pracę lub iść na studia. Masz wiele kierunków do wyboru, np. grafika i multimedia, projektowanie stron www, zarządzanie, marketing i nowe media, marketing internetowy, PR i inne, niekoniecznie związane z dyplomem technika organizacji reklamy.