Poznań
Przedszkole
Puliczne Przedszkole Motylarnia
Adres
Łagodna 4, 60-680 Poznań
Telefon
533-335-854 Dyrektor, 575-710-335 Sekretariat, 513-067-589 Przedszkole
E-mail
Strona www
Dyrektor/Kierownik
mgr Alina Witkowska
Typ placówki
Przedszkole
Zdjęcia
  • Puliczne Przedszkole Motylarnia
  • sala Modraszków
  • sala Modraszków
  • sala Modraszków
  • sala Modraszków
  • sala Cytrynków
  • sala Cytrynków
  • sala Cytrynków
Opis

Jeśli będziemy dla naszych dzieci inspirującym przykładem, jak dbać o siebie nie raniąc przy tym innych, to nauczymy ich wszystkiego, czego w życiu potrzebują.”

Isolde Teschne

Przedszkole MOTYLARNIA  jest miejscem, gdzie dzieci mogą rozwijać się w przyjaznej atmosferze. W każdym dziecku chcemy rozbudzać ciekawość świata, szacunek do samego siebie i innych ludzi oraz wrażliwość. Nasze przedszkolaki to dzieci otwarte, twórcze, komunikatywne. Znają siebie i swoje możliwości, akceptują odrębność innych, potrafią odnaleźć się w nowej sytuacji, rozwiązują problemy, dążą do osiągnięcia sukcesu oraz radzą sobie z porażkami. Bardzo ważne jest dla nas, aby potrafiły współpracować, były samodzielne, refleksyjnie podchodziły do rzeczywistości, szukały twórczych rozwiązań. Pielęgnujemy w nich wrodzoną ciekawość i otwartość. Dbamy, aby podczas codziennych zajęć towarzyszyła im radość i satysfakcja z odkrywania i doświadczania świata.

Głównym i wiodącym celem działalności przedszkola jest wspieranie dzieci w rozwoju korzystając z założeń edukacji wzbogacającej życie opartej na ideach Porozumienia bez Przemocy (NVC) według Marshalla B. Rosenberga.

Godziny otwarcia od
7:00 - 17:00
Godziny otwarcia do
17:00
Personel
Świadomy dorosły dbający o rozwój osobisty,uważny i wrażliwy na potrzeby własne i drugiego człowieka.
Osiągnięcia

NASZE WARTOŚCI

  • Więzi społeczności przedszkolnej.
  • Radość czerpana z pokonywania trudności.
  • Wysoki poziom zajęć dydaktycznych.
  • Respektowanie granic.
  • Umiejętność komunikacji.
  • Wzajemny szacunek.
  • Otwartość na nowe pomysły i inspiracje.

WSPIERANIE  ROZWOJU POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI

  • Wspieranie rozwoju tożsamości – kim jestem, co przeżywam, co lubię, co potrafię
  • Uwaga na dziecku – nazywanie jego przeżyć, uczuć i potrzeb, szukanie strategii ich zaspokajania
  • Towarzyszenie w przeżywaniu trudnych emocji
  • Dawanie przestrzeni na wybór – działań, aktywności, sposobów spędzania czasu
  • Wspieranie dziecka w mówieniu o tym czego chce, w sposób klarowny z zachowaniem szacunku dla innych
  • Wskazywanie jaki wpływ na innych mają jego działania
  • Mediacje

Organ prowadzący
Ogólnopolski Operator Oświaty
Dodatkowe cechy

 Ogródek przedszkolny

 Osobny budynek