Powiat słupecki
Technikum
Technikum Nr 1 - 1R -technik reklamy z innowacją pedagogiczną "Fotografia i wideofilmowanie"
Nazwa oddziału

 1R -technik reklamy z innowacją pedagogiczną "Fotografia i wideofilmowanie"

Liczba miejsc

 32

Cykl kształcenia

 5

Języki obce
Przedmioty punktowane

obowiązkowe

  • język polski
  • matematyka

dodatkowe

  • geografia
  • język obcy nowożytny

Przedmioty rozszerzone
  • język polski
  • język obcy nowożytny
Zawody

 Technik reklamy

Opis

TECHNIK REKLAMY – symbol cyfrowy zawodu 333907

technik-reklamy

Reklama  – oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości,  praw i zobowiązań.

Technik reklamy –  analizując rynek pracy można wnioskować ogromne zapotrzebowanie w tej branży, biorąc pod uwagę ilość ofert pracy w całej Polsce. Pracodawcy poszukują ludzi kreatywnych, innowacyjnych i gotowych na rozwój. Poza tym specjaliści branży reklamowej mają duże możliwości samozatrudnienia.

Zadania technik reklamy:

  • tworzy, produkuje oraz sprzedaje usługi reklamowe,
  • przygotowuje oferty produktów i usług reklamowych,
  • prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych,
  • tworzy przekaz reklamowy,
  • wykonuje projekty reklamy,
  • organizuje i prowadzi kampanie reklamowe,
  • tworzy plan mediowy,
  • bada skuteczność i efektywność reklamy.

Technik reklamy powinien:

  • potrafić zarządzać pracą zespołu lub projektem,
  • posiadać nie tylko kompetencje twarde (specjalistyczne) w zakresie wiedzy oraz umiejętności, ale również wysokie kompetencje miękkie,
  • posiadać umiejętności społeczne i interpersonalne np. nawiązywania kontaktów, przekonywania i negocjowania,
  • być kreatywny,
  • nieustannie rozwijać się,
  • posiadać wrażliwość estetyczną i zmysł plastyczny,
  • być komunikatywny z racji bezpośrednich kontaktów z klientami.

EGZAMINY  – dwie kwalifikacje

Kwalifikacja 1   – PGF.07  Wykorzystanie przekazu reklamowego – egzamin pod koniec II semestru klasa 3

Kwalifikacja 2   – PGF.08  Zarządzanie kampanią reklamową – egzamin pod koniec I semestru klasa 5

PRAKTYKA ZAWODOWA  – 280 godzin

Klasa III – 140 godzin

Klasa IV – 140 godzin