- Nazwa oddziału
-
TOR - technik reklamy
- Liczba miejsc
-
20
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- matematyka
- informatyka
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
PRACA: „zawód szerokoprofilowy” łączący wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną i lingwistyczną; absolwent znajdzie zatrudnienie jako specjalista do spraw marketingu i handlu (sprzedaży), public relations, reklamy, organizator usług sprzedaży internetowej, a także w środkach masowego przekazu.
UMIEJĘTNOŚCI: Technik organizacji reklamy potrafi: pozyskiwać i przetwarzać informacje niezbędne do realizacji reklamy, organizować i prowadzić sprzedaż produktów i usług reklamowych, kampanii reklamowych, projektować i wykonywać środki reklamowe, badać skuteczność reklamy.