- Nazwa oddziału
-
TR - Technik reklamy
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- język obcy nowożytny
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- matematyka
- język angielski
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód. Łączy wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną, a także lingwistyczną. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem gospodarki rynkowej.
Kwalifikacje uzyskiwane w wyniku kształcenia:
Szkoła przygotowuje do egzaminu potwierdzającego dwie kwalifikacji w zawodzie:PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzenie kampanią reklamową
W technikum kształcącym w zawodzie technik reklamy zdobędziesz wiedzę w zakresie:
przygotowania elementów strategii reklamowej,
przygotowania elementów kreacji reklamowej,
produkcji reklamy,
planowania kampanii reklamowej,
organizowania sprzedaży reklamowej,
realizowania kampanii reklamowej,
badania przekazu reklamowego.
Po ukończeniu kierunku technik reklamy, możesz:
pracować w pracowniach fotograficznych i redakcjach prasowych,
pracować jako copywriter,
pracować w działach marketingu i reklamy,
pracować w telewizji i wytwórniach filmowych,
pracować w agencjach reklamowych i wydawniczych.