Łomża
Technikum
Technikum Nr 6 - TR Technik reklamy
Nazwa oddziału

 TR Technik reklamy

Cykl kształcenia

 5

Języki obce
Przedmioty punktowane

obowiązkowe

  • język polski
  • matematyka

dodatkowe

  • geografia
  • wiedza o społeczeństwie

Przedmioty rozszerzone

język angielski

Zawody

 Technik reklamy

Opis

Technik reklamy

·  Organizuje oraz prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych, organizuje i przeprowadza kampanie reklamowe, projektuje oraz wykonuje środki reklamowe.  

·  Podczas nauki uczeń zdobywa wiedzę i zdaje egzaminy z następujących kwalifikacji:                                                                                                                                                                                                  

1. Wykonywanie przekazu reklamowego.
2. Zarządzanie kampanią reklamową.

Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej. 


Model absolwenta

Technik reklamy to osoba, którą charakteryzuje: umiejętność szybkiego tempa pracy, przechodzenia z jednej czynności do innej, wyobraźnia twórcza, wrażliwość estetyczna, kreatywność i abstrakcyjność myślenia, łatwość i jasność wypowiadania się w mowie i piśmie, cierpliwość, samodzielność.

Absolwent szkoły przygotowany jest do:

  • pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami, 
  • gromadzenia informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, 
  • tworzenia przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów,
  • zlecania i wykorzystywania wyników badań o charakterze reklamowym,
  • organizacji działań promocyjnych przedsiębiorstwa, 
  • produkcji przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów, 
  • prowadzenia własnej działalności gospodarczej.